Sectia de Reparatii Locomotive este dotata conform standardelor impuse de Autoritatea Feroviara Romana iar calitatea lucrarilor este certificata prin existenta urmatoarelor standuri :
– Standul de verificat aparate de măsură şi control pentru mărimi mecanice – termomanometre şi termostate, manometre şi presostate
– Standul de măsurat cadre de boghiu pentru locomotivele tip LDH şi LDE şi LE
– Standul pentru verificat aparatura pneumatică a locomotivelor
– Standul de rodat şi probat în gol reductoare-inversoare şi atacuri de osie de la LDH 450 CP, 700 CP, 1250 CP
– Standul de verificat aparate electrice şi electronice pentru material rulant
– Standul de probare a angrenajelor şi a motoarelor electrice de tracţiune de la LDE
– Stand de probare a rezervoarelor de aer
– Stand de probare a cilindrilor de frână
– Stand de probare a robineţilor frontali de aer şi a semiacuplărilor de aer
– Standul de probat arcuri elicoidale, arcuri în foi, aparate de ciocnire şi aparate de legare
– Stand de probare a pompelor de injecţie în linie
– Standul de probare şi rodare a compresoarelor de aer
– Standul de probat vitezometre Hasler
– Standul de probat electromotoarele serviciilor auxiliare
– Standul pentru verificat gabaritul CFR de locomotivă
– Standul de probat injectoare pentru motoarele diesel
– Standul de probat pompe de injecţie pentru motoarele diesel tip 6 LDA 28 şi tip 12 LDA 28
– Standul de probat instalaţiile INDUSI
– Stand reostat LDE
Pentru buna functionare a activitatii, cat si pentru respectarea cerintelor privind calitatea mediului, sectia de reparatii a fost structurata in :
– hala vopsitorie – dotata conform cerintelor Uniunii Europene
– hala reparatii locomotive – Sectia dispune de un numar de 4 linii, prevazute cu dotarile necesare, respectiv vinciuri hidraulice pentru ridicarea locomotivelor, canale cu degajare si platforme denivelate pentru revizii, macara de 20 tf. In total, cele 4 linii cuprind 8 locuri de reparatii (cate doua locomotive pe fiecare linie). Atelierele anexe, respectiv mecanic, electric si de masini electrice, sudura si de masini unelte, ca si celelalte dotari existente asigura efectuarea intregului proces tehnologic, pentru toate tipurile de reparatii, la o calitate superioara. Pentru asigurarea calitatii reparatiilor efectuate, in concordanta cu cerintele instructiilor CFR, exista standurile necesare pentru verificat si probat aparatura locomotivelor, a subansamblelor si agregatelor acestora.
– atelier mecanic dotat cu instalatii, masini si utilaje moderne.
si este dotata conform standardelor impuse de Autoritatea Feroviara Romana iar calitatea lucrarilor este certificata prin existenta urmatoarelor standuri :
– Standul de verificat aparate de măsură şi control pentru mărimi mecanice – termomanometre şi termostate, manometre şi presostate
– Standul de măsurat cadre de boghiu pentru locomotivele tip LDH şi LDE şi LE
– Standul pentru verificat aparatura pneumatică a locomotivelor
– Standul de rodat şi probat în gol reductoare-inversoare şi atacuri de osie de la LDH 450 CP, 700 CP, 1250 CP
– Standul de verificat aparate electrice şi electronice pentru material rulant
– Standul de probare a angrenajelor şi a motoarelor electrice de tracţiune de la LDE
– Stand de probare a rezervoarelor de aer
– Stand de probare a cilindrilor de frână
– Stand de probare a robineţilor frontali de aer şi a semiacuplărilor de aer
– Standul de probat arcuri elicoidale, arcuri în foi, aparate de ciocnire şi aparate de legare
– Stand de probare a pompelor de injecţie în linie
– Standul de probare şi rodare a compresoarelor de aer
– Standul de probat vitezometre Hasler
– Standul de probat electromotoarele serviciilor auxiliare
– Standul pentru verificat gabaritul CFR de locomotivă
– Standul de probat injectoare pentru motoarele diesel
– Standul de probat pompe de injecţie pentru motoarele diesel tip 6 LDA 28 şi tip 12 LDA 28
– Standul de probat instalaţiile INDUSI
– Stand reostat LDE
Pentru buna functionare a activitatii, cat si pentru respectarea cerintelor privind calitatea mediului, sectia de reparatii a fost structurata in :
– hala vopsitorie – dotata conform cerintelor Uniunii Europene
– hala reparatii locomotive – Sectia dispune de un numar de 4 linii, prevazute cu dotarile necesare, respectiv vinciuri hidraulice pentru ridicarea locomotivelor, canale cu degajare si platforme denivelate pentru revizii, macara de 20 tf. In total, cele 4 linii cuprind 8 locuri de reparatii (cate doua locomotive pe fiecare linie). Atelierele anexe, respectiv mecanic, electric si de masini electrice, sudura si de masini unelte, ca si celelalte dotari existente asigura efectuarea intregului proces tehnologic, pentru toate tipurile de reparatii, la o calitate superioara. Pentru asigurarea calitatii reparatiilor efectuate, in concordanta cu cerintele instructiilor CFR, exista standurile necesare pentru verificat si probat aparatura locomotivelor, a subansamblelor si agregatelor acestora.
– atelier mecanic dotat cu instalatii, masini si utilaje moderne.